Szukaj

racjonalny styl życia

Racjonalne życie, uczenie się siebie, tworzenie, odkrywanie, dążenie do poczucia szczęścia, spełnianie się…

Danie z woka – makaron z kurczakiem i warzywami po chińsku

PO KOLEI: kurczak w kostkę, wymieszaj sosem sojowym i pozostaw na godzinę grzyby zalej gorącą wodzą i mocz przez 15 min, następnie wrzuć je do gotującej się wody i gotuj je przez kolejne 15 min; po ostygnięciu pokrój w paski... Continue Reading →

Canon G7X Mark II

Nie znam się. No to się wypowiem. o! jako użytkownik daję mocne 9/10 - idealny do codziennych czynności i na wyjazdy - wyjątkowo sprawdza się podczas filmowania - na rynku od I połowy 2016 roku. - „ulepszony kompakt”, „kompakt dla... Continue Reading →

Boczniak ostrygowaty

Boczniak - grzyb z ogródka Walory zdrowotne grzyba  posiada biologicznie aktywne związki (m.in. pleuran) o działaniu przeciwzakrzepowym, antynowotworowym, antywirusowym, hipocholesterolemicznym charakteryzuje się niskim indeksem glikemicznym w 100 g suchej substancji znajduje się około 3 g potasu, 150 mg wapnia i 125-757 mg... Continue Reading →

Śniadanie wielkanocne

Podczas wiosennych świąt ewidentnie królują JAJA (i mam wrażenie, że także i chrzan). Każdy ma inny pomysł na ich faszerowanie.O jajkach już kiedyś pisałam https://racjonalnystylzycia.wordpress.com/2012/08/25/jaja-w-papryce/Jajo zawiera wszystkie składniki odżywcze niezbędne do rozwoju ptasiego zarodka. Stanowi pożywny i bardzo wartościowy element posiłku.Jest najlepszym... Continue Reading →

Groszek i cenne proteiny

Warzywa cenimy głównie za dużą zawartość witamin i składników mineralnych, niską zawartość tłuszczu i małą kaloryczność. Groszek zielony jest nie tylko bogaty w minerały i witaminy, ale to przede wszystkim cenne źródło białka pochodzenia roślinnego. Ma go kilka razy więcej... Continue Reading →

Chleb, który odmieni Twoje życie

Przedstawiam wspaniały chleb bez mąki i drożdży. Zmienia on całkowicie dotychczasowy stosunek do pieczywa. Składniki: 160g płatków gryczanych 150g ziaren słonecznika 100g siemienia lnianego (w ziarnach) 75g migdałów 3 łyżki roztopionego masła 2 łyżki sezamu 1 łyżka miodu 1 łyżeczka... Continue Reading →

Rośliny strączkowe i prebiotyki

     

Muffiny bananowe z mąki ryżowej

Naturalna słodycz bananów Muffinki, bardzo proste w przygotowaniu.  Zaledwie 10 minut i masa była już w foremkach :) Zamiast ryżu można użyć kaszy jaglanej albo migdałów i zrobić pyszne muffiny z własnej mąki.

Czekoladowe muffiny z fasoli

Przepis zapożyczony z jakiegoś bloga :) Wyszło smacznie, polecam.

Blog na WordPress.com.

Up ↑